REGULAMIN ZAJĘĆ
§1 Postanowienia Ogólne
1. Regulamin określa warunki korepetycji za pomocą serwisu warunki zawierania i rozwiązywania umów, a także tryb postępowania reklamacyjnego.
2. Jeżeli zajdzie konieczność zmiany Regulaminu, właściciel udostępnieni w Serwisie jego nową wersję, o czym zawiadomi Użytkownika, zamieszczając treść Regulaminu i postanowienia, które uległy zmianie na głównej stronie Serwisu.
§2 Rodzaj i zakres działalności
1. Sprzedawca świadczy usługi edukacyjne w postaci treści przekazywanych i odbieranych za pomocą urządzeń i programów umożliwiających komunikowanie się na odległość (komunikator wideo).
2. Usługi polegające na komunikowaniu się w czasie rzeczywistym realizowane są za pomocą zewnętrznych serwisów.
§ 3 Zawarcie Umowy
1. Informacje zamieszczone w Serwisie nie stanowią oferty zawarcia umowy dotyczącej oferowanych w nim usług, tylko zaproszenie do składania ofert.
2. Chwilą zawarcia Umowy jest chwila otrzymania przez Użytkownika Potwierdzenia rezerwacji. Jeżeli korepetytor nie wyśle Potwierdzenia rezerwacji na wskazany przez Użytkownika adres mailowy w terminie 3 dni od chwili otrzymania przez Użytkownika potwierdzenia otrzymania oferty, oferta wygasa.
§4 Składanie Zamówienia
1. Zajęcia umawiane są wyłącznie przez osoby pełnoletnie. W przypadku osób niepełnoletnich osobą rezerwującą jest Rodzic lub opiekun prawny.
2. Zajęcia umawiane są telefonczinie lub poprzez system rezerwacji.
§5 Realizacja Zamówienia
1. Strony ustalą termin zajęć online dogodny dla obu stron oraz konkretny komunikator.
2. Rodzic lub Opiekun, zapisując dziecko na zajęcia zobowiązuje się dopilnować, aby uczęszczało ono na zajęcia w ustalonym wcześniej terminie.
§6 Odstąpienie od umowy
Użytkownik może w każdej chwili wypowiedzieć umowę bez podawania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na adres mailowy Sprzedawcy.
§ 7 Wymagania techniczne
1. Celem korzystania z Serwisu konieczne jest:
a) połączenie z siecią Internet,
b) przeglądarka internetowa
c) włączona obsługa Cookies
2. W razie korzystania przez Użytkownika ze sprzętu lub oprogramowania, które nie spełnia wymogów technicznych określonych w ust.1, Sprzedawca nie gwarantuje prawidłowości funkcjonowania Serwisu.
3. W przypadku korzystania z korepetycji w konieczne jest:
a) akceptacja zasad i polityki prywatności serwisu Whereby lub komunikatora Meet
b) w przpadku komunikatora Meet: posiadanie konta Google
§ 8 Płatności
1. Użytkownik jest zobowiązany do zapłaty za zamówioną usługę.
2. Rozliczenie usług odbywa się za pośrednictwem platformy Kugaru
3. Termin płatności jest ustalany na początku współpracy.
4. Brak płatności w ustalonym terminie skutkować będzie przypomnieniem o płatności. Brak płatności powyżej 14 dni skutkuje natychmiastowym zakończeniem współpracy.
§ 9 Zaangażowanie ucznia
1. Uczeń zobowiązany jest systematycznie przygotowywać się na zajęcia.
2. Korepetytor nie odrabia za Ucznia zadań domowych zleconych przez nauczyciela szkolnego, jedynie pomaga w odrobieniu i ich zrozumieniu przez Ucznia.
3. Korepetytor nie pisze za ucznia prac pisemych.
4. Brak systematycznej pracy ucznia skutkuje zakończeniem dalszej współpracy.
5. Nauczyciel dołoży wszelkich starań do przygotowania ucznia do egzaminu zewnętrznego, ale nie ponosi odpowiedzialności za ostateczny wynik egzaminu.
§ 10 Odwołanie zajęć
1. Zajęcia mogą zostać odwołane przez ucznia maksymalnie 6 godzin przed ich rozpoczęciem.
2. Korepetytor zobowiązuje się do informowania o odwołaniu zajęć lub modyfikacji ich terminu do godziny 18:00 dnia poprzedzającego dzień lekcji (tj. dzień wcześniej). W przypadku niedotrzymania tego zobowiązania, kwota już zapłacona za zajęcia pozostanie na poczet kolejnych lekcji lub kwota ta może być zwrócona.
§11 Tryb postępowania reklamacyjnego
1. Użytkownik może składać reklamacje w sprawach dotyczących usług poprzez wysłanie maila na adres poczta@zygmunt.slask.pl
2. Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej następujące dane:
− oznaczenie Użytkownika (w tym jego imię i nazwisko- jeśli były podane, adres e-mail, numer telefoniczny;
− opis problemu będącego podstawą złożenia reklamacji.
3. Sprzedawca rozpatrzy reklamacje w terminie 14 dni od ich otrzymania i zawiadomi składającego o wyni